Verzenden & Retourneren
Verzendkosten
- Nadat u een account heeft aangemaakt, worden de verzendkosten zichtbaar in uw winkelwagen.
- De verzendkosten variëren op basis van product, omvang en gewicht van de inhoud van uw winkelwagen.
Levertijd
- In deze webshop vindt u voornamelijk standaard voorraadartikelen.
- Bij het artikel staat de actuele voorraad en/of levertijd weergegeven.
- Mocht een levertijd onverhoopt toch niet haalbaar zijn, dan informeren wij u hierover.
- U heeft dan de keuze om de order met de nieuwe levertijd door te laten lopen, of om de order kosteloos te annuleren. Eventueel gedane betalingen worden per omgaande gecrediteerd. Let op: de levertijd gaat in vanaf het moment dat uw betaling bij ons zichtbaar is.
Levering en transport
- Wij leveren in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden).
- Zelf afhalen is bij ons nog niet mogelijk.
- De verzendmethode wordt in de winkelwagen aangegeven. Ook artikelen waarbij in de winkelwagen Pakketverzending wordt aangegeven, verzenden we vanaf een bepaalde omvang of gewicht per palletvervoerder, dit varieert per artikel.
- Bij verzending per vervoerder ontvangt u vooralsnog geen e-mail & tracktrace code.
- Bij verzending per pakketdienst ontvangt u een e-mail met track & trace code en link waarmee u de zending kunt volgen. Bent u niet aanwezig bij de eerste leverpoging dan wordt de zending gratis opnieuw aangeboden. U ontvangt een kaart in de brievenbus met het verzoek om contact op te nemen om binnen drie dagen een nieuwe afleverafspraak te maken. Na afloop van die termijn wordt uw bestelling naar ons geretourneerd. Wanneer u de bestelling daarna opnieuw verzonden wilt hebben, worden er opnieuw verzendkosten in rekening gebracht. Wanneer u als particulier bestelt en niet aanwezig bent bij de eerste leverpoging, ontvangt u een kaart in de brievenbus met het verzoek om uw zending af te halen bij een depot.
Retourneren of ruilen
Termijn
Wilt u een product retourneren of ruilen? Dat kan zonder opgaaf van reden tot maximaal 14 dagen nadat u het product heeft ontvangen.
Kosten
U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending en -kosten. De verzendkosten van uw retour variëren op basis van product, omvang en gewicht en zijn dus hoger bij grote en/of zware artikelen zoals rolcontainers, pallets en palletboxen.
Procedure
- Wanneer u een product wilt retourneren of ruilen stuur dan een e-mail naar: info@intra-pool.com. U ontvangt dan van ons het betreffende retouradres voor dat specifieke artikel.
- Stuur uw retourpakket naar het door ons opgegeven retouradres.
- Voeg een kopie van uw pakbon of bestelbevestiging toe zodat wij duidelijk kunnen zien van wie de retourzending afkomstig is.
- Bij bestellingen geleverd via palletdienst of vervoerder kunnen wij optioneel de retourzending voor u organiseren en de kosten hiervan in mindering brengen op het te crediteren bedrag. Indien u gebruik wenst te maken van deze service kunt u dit per e-mail aanmelden via info@intra-pool.com.
- Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen sturen wij u een bevestiging en wordt de betreffende productprijs aan u gecrediteerd. Alleen ongebruikte en onbeschadigde producten worden gecrediteerd. Hierbij is een juiste stapeling van pallets, deksels, palletranden en verpakking van kleine artikelen belangrijk. Indien een product of verpakking beschadigd is, kan Intra-pool er voor kiezen het product gedeeltelijk te vergoeden. Intra-pool behoudt zich het recht voor om de transportkosten van oorspronkelijke bezorging en retourbestelling onverminderd te factureren.
- Indien u een product wilt ruilen kunt u vervolgens een nieuw product bestellen in de shop.
Houdt u er aub rekening mee dat ons magazijn op zaterdag en zondag gesloten is. Op die dagen kunnen er geen zendingen worden aangenomen.